sunnuntai 8. tammikuuta 2017

Puhesuodatin

Jännä juttu miten jokainen sanoo että juu mä autankaikin tavoin, mutta sen kerrankunapuja pyydät niin sitätulee joko hyvin vastentahtoisesti tai sitten keksitään tekosyitä että miksi ei nyt voikaan... No toki kaikki ei tähän kategoriaan onneksi kuulu... Mutta näitäkin on... :( 
de neus-pinokkio
Ja toinen mitä oon ihmetelly että puhelin on tavallisen hiljaa nykyään... ja kun soittaa niin ollaan tosi vaivautuneita... Joo mä ymmärrän että tätä ei kestä katsoa läheltä tai kuunella, mutta kun ei ole pakko niinkun mun on... 
Kuvahaun tulos haulle puhelin
Mulle voi sanoa etten halua kuulla tai en voi tulla kun en pysty, mä ymmärrän kyllä tai sitten voi puhua ihan kaikkea muuta... Olisin itsekin miljoona kertaa mielummin muualla ja neiti olis terve ja meillä olis ainakin melkein normaalia... Ei Santra oo pyytäny leukemiaa, eikä kyllä niitä kahta sitä ennenkään, mut paska säkä ne nyt osu mein kohdalle... Mä oon nyt päättäny että otan kovan linja niitten kanssa jotka huomaan että harrastaa valehtelua, oon vaan niin kyllästyny valehteluun ja kieroiluun ettei edes tosi... Meillä on elämässä draamaa ihan ilman kaikkea muutakin säätämistä... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti